Tuesday, February 16

Pemancing Baru. Pemancing Lama Bergabung! MELETUP!

Perbincangan ilmiah antara pemancing baru dan lama


Perkhidmatan memancing di tiang jambatan gayang


Gaya seorang pemancing baru....


Jeti tempat memancing bayaran masuk RM3



Bakat yang mula terserlah...
14 feb 2010. Gayang, Tuaran. Saya berkesempatan menyertai adik sepupu sebelah isteri saya yang baru sahaja berkecimpung dalam arena memancing bersama Otai yang juga rakan sekerjanya. Saya yang baru pertama kali memancing di jeti yang disediakan dengan bayaran cuma RM3 tiba lewat sekitar jam 4 petang. Teknik yang saya gunakan adalah casting manakala mereka pula menggunakan teknik dasar. Tiada sebarang hasil dinaikkan cuma seperti yang saya katakan "Pemancing Baru. Pemancing Lama Bergabung! MELETUP!!!!...hehehehe akhirnya semua ikan lari disebabkan letupan yang berlaku.....





No comments:

Post a Comment