Monday, August 16

Aku Pun Orang Mandahan Ba...

17 Ogos 2010. Selasa. Trip kali ini casting di Mandahan la pula setelah tiga hari berturut-turut kecewa ditewaskan di muara Benoni. Tiba di lokasi saya terlihat kereta Anin tiba lebih awal. Keadaan air agak deras dan mula surut serta berwarna kehitam-hitaman, memang situasi yang berpotensi. Acara dimulakan dan keputusan sehingga sesi ditamatkan, Anin berjaya menaikkan anak Ungah anggaran 500g yang akhirnya dilepaskan(CNR) dan aku pula hanya berpuas hati dengan Bulan dipagar bintang!..juga CNR.
Untuk rekod saya belum pernah menaikkan sebarang Ungah di lubuk Mandahan...Hairan bin ajaib! orang lain senang-senang kasi naik..."Aku Pun Orang Mandahan Ba!"


Anin dengan Ungah Juvenil CNR

Bulan dipagar bintang

Bulan oh bulan

No comments:

Post a Comment