Friday, October 30

Trip Pertama ke Mengalun



Macam mabuk sudah aku baru duduk dalam kapal..hehehe


Ustz Maaruf n geng dari semenanjung


Kapal memancing yang digunakan bertolak dari pasar KK
Ustz Maaruf sedang melayan ikan

Hasil tangkapan aku pertama laut dalam. Nda banyak buli la cukup makan
Trip pertama 2008 laut dalam ni aku sertai secara kebetulan melalui Ustz. Maaruf yang memang kaki pancing laut dalam. Aku bernasib baik bila trip yang dirancang olehnya dan rakan2 dari semenanjung ada kekosongan, jadi berpeluang la aku memancing laut dalam. Buli tahan juga la mabuk laut yang aku alami. Trip kedua seterusnya juga telah dirancang pada awal tahun 2009 ni tapi kami kurang suksess bila trip kali ini dilanda ribut. Aku berja mencipta rekod tidur dari pukul 6 petang hingga 6 pagi ke esokkan harinya. Aku dapat 4 ekor kerapu seberat 500g.



No comments:

Post a Comment