Thursday, August 12

Terima Kasih Mandahan

"Siapalah sangka cempedak dah jadi nangka!" Ungah yang dicari akhirnya tetamu yang tak diundang dan amat dinanti-nantikan pula yang muncul......Puas hati aku akhirnya apabila mendapat lesen casting Selunsung, saiznya tidaklah besar tapi cukup untuk membuat aku tersenyum lebar....hihihihi..selama berkecimpung dalam arena memancing ni belum pernah lagi aku lihat selunsung secara live..kalau pernah pun hanya di pasar-pasar ikan, tapi ini kali la Terima Kasihku ucapkan padamu Mandahan....Yesss!!!!


Sekian Lama aku ingin melakukan aksi sebegini akhirnya selunsung casting pertamaku


Awie beraksi dengan selunsung bila hanya berjaya menumpaskan selungkang.


Aku lagi ni



Selunsung di samping Skeet Reese


Aku ba itu....

Sekian Terima Kasih...

No comments:

Post a Comment